Поширені питання
Умови
Умови роботи Інтернет-магазину “КОМОРА”
Прийом замовлень
· Оформляємо замовлення і проводим консультацію 9.00 до 18.00
·
Елементи відносин Покупець - Інтернет-магазин
• Вибір товару
• Покупець має право:
Отримати інформацію і відповіді на питання про товар від Продавця-консультанта.
• Ви можете подивитись про переваги, порівняти, прийняти власне рішення.
• Покупець зобов'язаний:
Повідомити Продавцю-консультанту максимально точну інформацію необхідних для об'єктивного консультування.
• У випадку повідомлення неточних і помилкових даних продавцю-консультанту, покупець несе всю майнову відповідальність, яка може виникнути в процесі купівлі-продажу товару.
Інтернет-магазин зобов'язаний:
• При здійснені замовленні, зв'язатися з Покупцем протягом робочого часу (з 9:00 до 18:00) і підтвердити замовлення, можливість його виконання, повідомити терміни доставки і надати Рахунок для оплати.
Відповідальність Інтернет-магазину:
Інтернет-магазин не несе відповідальність за помилки Покупця і наслідки неправильної інформації, зазначеної Покупцем.
• Інтернет-магазин не несе відповідальність за посилки не отримані Покупцем в транспортній компанії ( «Нова пошта» чи "Укрпошта" ) (після закінчення терміну зберігання).
Відповідальність Покупця:
• У випадку неправильності / неточності інформації, зазначеної Покупцем при реєстрації, Покупець несе всі витрати, пов'язані з невірним зазначенням адреси та інших даних.
• У разі відмови від замовлення, після його передачі Інтернет-магазином в транспортну компанію
( «Нова пошта» чи "Укрпошта" ) , вартість доставки в обидві сторони оплачує Покупець.
• При замовленні накладним платежем, просимо оглянути замовлення на пошті, щоб не виникало непорозумінь у разі чого відразу відправляти назад. Якщо ви цього не зробите, а огляньте після отримання, то повернення буде за ваш рахунок, ми повертаємо тільки вартість товару.
Доставка і оплата
• Інтернет-магазин здійснює доставку замовлення Покупця протягом 10-ти робочих днів
• Доставка продукції здійснюється перевізником «Нова пошта» «Укрпошта»
• При отриманні замовлення ретельно перевіряйте і акуратно відкривайте пакет. Якщо у Вас виникнуть претензії до її цілісності або станом продукції, складіть акт з представником компанії «Нова пошта» та "Укрпошта" .
• У разі відсутності претензій до продукції. Покупець зобов'язується підписати видаткову накладну на товар із зазначенням П.І.Б., і передати представнику «Нової пошти» для здійснення повернення документів Інтернет-магазину.
* Колір або відтінок виробу на фотографії може відрізнятися від реального. Характеристики та комплектація товару можуть змінюватися виробником без повідомлення. Магазин не несе відповідальності за зміни, внесені виробником. Ціни на товар можуть не завжди відповідати ( можуть змінюватися виробником без повідомлення ) .