Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Умови повернення або обміну Важливо! Перевіряйте комплектацію, цілісність товару при його отриманні на пошті! При виявленні на пошті недокомплектації товару, механічних пошкоджень, необхідно написати відмову від товару на пошті, складається акт про пошкодження (якщо товар пошкоджений), після чого товар повертається до нас. Після його отримання, робимо заміну товару, або робимо повернення коштів. У разі, якщо недокомплектація товару, або, його механічні пошкодження виявляються вже вдома, покупець самостійно несе за це відповідальність. Так як продавець не несе відповідальність за транспортування товару поштовими службами.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.